Grąžinimo teisė ir garantija

1. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1.1 Internetu įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsniu.

1.2 Pirkėjas privalo per 14 (keturoliką) kalendorinių dienų informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje.

1.3 Pirkėjas privalo per 14 (keturoliką) kalendorinių dienų informuoti Pardavėją, jeigu siuntoje netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

1.4 Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.

1.5 Prekės ar jos pakuotės išvaizdai gali būti padaryti tik tokie pakeitimai, kurie yra būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas privalo šia teise naudotis atsakingai ir prekę grąžinti gali tik originalioje ir tvarkingoje pakuotėje, su visomis Prekės komplektinėmis dalimis.

1.6 Klientas turi teisę per 14 (keturioliką) dienų nuo Prekių gavimo, nenurodydamas priežasties, nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir atsisakyti internetinėje parduotuvėje įsigytų kokybiškų Prekių.

1.7 Klientas gali Prekes grąžinti jeigu:

  • Įsigytos Prekės nenaudotos ir jų pakuotės nepažeistos, Prekės turi visas autentiškas etiketes ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (punktas negalioja, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekės yra nesugadintos Pirkėjo (tyčia ar netyčia);
  • Prekės grąžinamos pilnos komplektacijos.
  • Pirkėjas turi ir gali pateikti Prekių įsigijimą patvirtinančią sąskaitą – faktūrą

1.8 Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:

  • Prekėms, gamintom pagal specialius Pirkėjo nurodymus, neatsižvelgiant ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms (pvz.: ant audinio išsiuvinėtas vardas ir pan.);
  • Prekėms, kurios buvo išpakuotos ar panaudotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz. kūdykių pončai, seilinukai ir pan.);
  • Po pristatymo išpakuotom ir panaudotom Prekėm, kurios priklauso šiom kategorijom: kvepalai, kvapai, skalbimo ar kitos priemonės;
  • Prekėm, kurių grąžinimo galimybės nenumato Lietuvos Respublikos teisės aktai. 

1.9 Pirkėjas atsako už grąžintų prekių vertės sumažėjimą, kuris gali atsirasti dėl Pirkėjo veiksmų, nebūtinų nustatyti prekės išvaizdai ir savybėms.

1.10 Pirkėjas, grąžindamas Prekes, privalo jas supakuoti tinkamai, kad jos nebūtų pažeistos pristatymo metu. Tinkamu įpakavimu laikoma kai Prekės įdedamos į papildomą išorinę pakuotę ir ši pakuotė uždaroma sandariai. Pardavėjas neatsako už netinkamai supakuotas ir dėl to transportavimo metu pažeistas Prekes, netikslingai nurodytą grąžinimo adresą, ko pasėkoje grąžinimo metu prarandamas siuntinys.

1.11 Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės pirkimo – pardavimo sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.

1.12 Pageidavimą grąžinti Prekes Klientas pareiškia el. laišku siunčiamu el. paštu: [email protected] prisegdamas tinkamai užpildytą sutarties formą (parsisiųsti formą). Pirkėjas privalo nuo tokio noro pareiškimo dienos išsiųsti grąžinamas prekes Pardavėjui per 14 (keturioliką) dienų.

1.13 Pardavėjas, gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę, įsipareigoja Pirkėjui grąžinti visus ar dalį pinigų per 14 (keturioliką) dienų nuo įrodymo apie Prekių išsiuntimą dienos, bet ne ankščiau nei Pardavėjas jas gauna ir gali įvertinti jų kokybę.

1.14 Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, įmonė įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti siuntim ir grąžinimo išlaidas.

1.14 Prekės gali būti nekeičiamos ir Klientui grąžinama jų kaina, jeigu pageidaujamų keisti Prekių Pardavėjas nebeturi.

2. PINIGŲ GRĄŽINIMAS

2.1 Grąžintų Prekių suma kartu su pirkėjo apmokėtomis Prekių pristatymo išlaidomis išmokama į Kliento nurodytą banko sąskaitą, jeigu prekės yra nekokybiškos.

2.2 Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygų, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti prekes, netikslių duomenų ar pan.).

2.3 Pinigai yra negrąžinami už Prekes, kurios sugadintos tyčia dėl neatsargumo (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir pan.), arba jeigu buvo nesilaikoma priežiūros patarimų (naudojamos netinkamos skalbimo priemonės, balikliai ir pan.), arba naudotos ne pagal paskirtį.

2.4 Grąžintų Prekių suma, be pirkėjo apmokėtomis Prekių pristatymo išlaidomis, išmokama į Kliento nurodytą banko sąskaitą, jeigu prekės yra kokybiškos.

3. GARANTIJA

3.1 Pirkėjas turi teisę grąžinti netinkamos kokybės Prekes pasinaudodamas prekių įsigijimo metu nustatytą jos kokybės garantijos terminą, kurį nurodo Pardavėjas. Visais atvejais Prekių kokybės garantija yra ne trumpesnė kaip 2 metai nuo tos dienos, kai Pirkėjas gauna minėtas Prekes.

3.2 Pirkėjas sumoka už Prekių pristatymą bei grąžinimą. Jei Prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas.

3. DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

3.1 Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

3.2 Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės  galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse  ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje.

 

Atnaujinta 2024-10-11 (Papildyta pinigų grąžinimo informacija).

Jūsų krepšelis
Krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę