Apie Carreblanc

CarreBlanc istorija prasidėjo 1982 metais, kai jaunas dizaineris Bernar Levinzer Ruanoje atidarė namų tekstilės siuvyklėlę. Bernar Levinzer savo projektu niekuo neišsiskyrė nuo kitų naujokų šioje srityje. Tai, ką sumanė Bernar Levinzer, buvo labai protinga ir gerai apskaičiuota. Kai tuo metu madoje vyravo šviesios, ramios spalvos, jis kūrė visiškai priešingą – margą, eklektišką ir labai įsimintiną. Provokuojantis buvo net jos pavadinimas CarreBlanc,  išvertus į lietuvių kalbą reiškia „Baltas Kvadratas“. Bernaro Levinzer gaminiai buvo tokie įdomūs, kad jam atleido ir ironišką pavadinimą  ir net demonstratyvų sprendimą nesekti mados. Po metų CarreBlanc ženklas įsitvirtino tarp garsiausių tekstilės prekinių ženklų.

Bet nepaisant sėkmės 1984-1985 metais, CarreBlanc kompanijai dar buvo sunku lygiuotis su Luxury lygio kompanijomis, tokiomis kaip ,,Yves Delorme“, ,,Descamps“. Patekti į šią elitinę grupę Bernar Levindzerui padėjo atsitiktinumas. Paryžiuje vykusioje parodoje „Tissu Expo“ Bernar susipažino su brangiausio to meto viešbučio Prancūzijoje „Chateau Du Domaine Sainte Martin‘‘ vadybininko padėjėju Leoneliu Viktuaru. Pažinties rezultatu tapo jo dalyvavimas šio viešbučio rankšluosčių, chalatų bei patalynės reprezentacijoje. Būtent CarreBlanc pasiūlymas sužavėjo „Chateau Du Domaine Sainte Martin‘‘ valdybą. Po šio užsakymo, Bernar Levinzer pradėjo bendradarbiavimą su pačiais prabangiausiais Europos viešbučiais, tokiais kaip Vienos „Imperial“, Milano „Grand Hotel“ ir žinoma „Hilton“. Kokybė ir originalus dizainas iš karto davė savo vaisius. Carre Blanc VIP klientais tapo:

  • Margaret Tetcer
  • Ziuliet Binosh
  • Švedijos karalienė Silvija.
  • Monako Kunigaikštis, Alber
  • Prancūzų aktorė Ziuli Delpi
  • Prancūzų futbolo žvaigždė Erik Kantona.

2000 m. kompanija pasiekia dar vieną labai svarbią pergalę. CarreBlanc suteikiama licenzija gaminti rankšluosčius ir chalatus su tarptautinio teniso turnyro Roland Garros simbolika. Kompanijos metinė apyvarta išauga 30%.

Iki šių dienų CarreBlanc kompanija siekia lanksčios ir apgalvotos strategijos, tai yra originalaus dizaino ir aukštos produkto kokybės. Kartu su eklektiškom, ryškiom linijom atsiranda originaliai dekoruota klasikinio stiliaus patalynė. Įspūdinga grotesko ir avangardo estetika kartu su santūria elegantiška prabanga sukuria idealų interjero ir patalynės derinį.

Ir vis dėlto pats svarbiausias faktorius kompanijos sėkmingam augimui yra  prekės kokybė – tai atsparumas dėvėjimui, priežiūros lengvumas ir komfortas.