Grąžinimo teisė

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Klientas turi teisę per 14 dienų nuo Prekių gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti Prekių ir jas grąžinti jeigu:

1. Įsigytos Prekės nenaudotos ir jų pakuotės nepažeistos, bei, nepažeistas Prekių pakuotės gamyklinė apsauginė pakuotė, bei, Prekės ir jų pakuotės nepraradusios prekinės išvaizdos ir yra pilnos komplektacijos.

2. Klientas turi teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. 

3. Klientas, pirkdamas šioje elektroninėje parduotuvėje parduodamas Prekes, atsižvelgiant į jų rūšį ir pobūdį, supranta ir prisiima riziką, kad Prekių išbandyti negali ir, norėdamas jas be priežasties grąžinti, išpakuoti ir išbandyti negalės.

4. Pageidavimą grąžinti Prekes Klientas pareiškia el. laišku siunčiamu el. paštu: [email protected]. Klientas savo sąskaita apmoka prekių grąžinimo tiesiogines išlaidas. Po Prekių grąžinimo, per 10 darbo dienų, grąžintų Prekių suma išmokama į Kliento nurodytą jo banko sąskaitą.

5. Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai el. laišku [email protected] per 14 darbo dienų nuo jos gavimo. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, įmonė įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

6. Prekės gali būti nekeičiamos ir Klientui grąžinama jų kaina, jeigu pageidaujamų keisti Prekių Pardavėjas nebeturi.

Pirkėjas privalo per 14 kalendorinių dienų informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje.

Pirkėjas privalo per 14 kalendorinių dienų informuoti Pardavėją, jeigu siuntoje netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.

DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės  galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse  ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje 

Jūsų krepšelis
Krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę